"ДИПКОРПУС" суспільно-політичний часопис
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2009 » Травень » 22
Таке поняття як Паблік рілейшнз вже давно увійшло у наше повсякденне користування і є невід'ємною частиною діяльності кожної організації. Основна мета PR - позиціонувати свою діяльність у суспільстві, сформувати імідж своєї організації і залучити до своєї діяльності найбільш активну, мобільну, зацікавлену та талановиту молодь. Це треба робити, бо сьогодні є необхідною присутність у інформаційному просторі. Свідченням цього є активна PR діяльність сучасних політиків, бізнесменів, підприємців. Тому нам просто необхідно зосередити свою увагу саме на PR діяльності органів студентського самоврядування.
Але давайте розберемося, навіщо нам все таки потрібна PR діяльність, яку роль вона відіграє, що може нам дати? Необхідність цієї діяльності можна простежити на трьох рівнях, це необхідність для особистості, організації та самого ВНЗ. Хотілося б сказати, що для кожного
...
Читати далі »
|
22 травня 2009 року відбувся Другий конгрес політологів України, головною темою обговорень якого стала трансформація влади в сучасній Україні, її специфіка і перспективи. За сучасної ситуації в нашій державі надзвичайно важливо, аби поступово постала авторитетна та незалежна група фахівців з політології, які могли неупереджено аналізувати та прогнозувати ситуацію, будучи вільними від побічних завдань, як-от "чорний піар" чи демагогія.На жаль, фахівці, які обрали політологію за своє життєве поприще з одного боку не мають авторитетного впливу на державних керманичів, а з іншого, не маючи якихось інших джерел фінансування, мусять виконувати політичні проекти та замовлення, керуючись недолугими смаками теперішніх можновладців. Отже, один з виходів може полягати у створенні постійно діючого середовища спілкування політологів, що вважають себе відповідальними за ситуацію в державі. Такий політпростір мусить об'
...
Читати далі »
|
|
|
|